Kunderapport fra noen uheldige på tur i 2013.

Vi er en gruppe på 17 som føler oss svindlet av Stallvik etter en fiasko tur kyst til kyst nå her i februar/mars. Vi sendte inn klage, med krav om en ganske beskjeden erstatning. Det arrogante svaret vi fikk gjør at vi ikke vil gi oss. Vi ønsker derfor å komme i kontakt med andre som har vært i samme situasjon og som kan gi oss tips. Håper du kan hjelpe med dette.
**************************

Saken her er at vi kjøpte en tur som sto på nettet. under 2 uker før avreise – etter at alt var innbetalt – endret de ruten totalt. Vi bodde også på så crappy hotell at det ødela turen ytterligere.
Vi hadde også store utlegg for transport til og fra flyplasser – mellom flyplasser og for å i det hele tatt komme steder vi kunne spise middag.

Nå i ettertid har vi sendt saken videre til Pakkereise nemda. Vår kontakt person der sier at all informasjon er god informasjon – og vi lurer derfor på om du har noen tips, kontaktpersoner eller annet – som kan bidra i vår sak.

red: VI har i utgangspunktet fjernet avsenders epost-adresse. Dersom det er ønskelig å komme med informasjon kan det gjøres her på siden, eller vi kan være behjelpelig med å opprette kontakt. Husk at det viktigste forsvar mot en sosiopat som Stallvik er å dele informasjon med hverandre!

Advertisements