Solan:
Beklager å si det. DU ER LURT. jeg leste om saken din den gang når du hadde vunnet denne turen og tenkte:
Stakkars mann, denne turen får du aldri.og jeg fikk rett.
Jeg er også anmeldt og trua med advokat og politi…..og jeg kjenner flere som er det. Du er i godt selskap:-)
Ta det med ro..det er bare tull. Hever du stemma til Stallvik kommer disse standar formularene om anmeldelse.
Jeg har vært på tur med denne mannen og jeg er ikke sjokkert over det diu skriver…
Vi du snakke med meg så skriv en mail så kan vi snakkes. Da kommer historien din til å blekne og jeg blir gjerne med deg til TV2.
Desverre så vil jeg fraråde ALLE å kjøpe denne turen du har vunnet.
Jeg ville ikke reist om jeg fikk lommepenger i tilleg…sorry.
Liker ikke Apestreker

http://www.bike.no/forum/touring/route-66operatr-mm-38005?page=3

