jeg tror turen i seg selv blir en fin opplevelse bare jeg får muligheten til å få gevinsten jeg vant i trysil eieren av selskapet påstår at han er værdens beste og største turoperatør på route 66?!!han er en diger bløffmaker. en kan love i den ene hånda å d…. i den andre å se hvilken hånd en får mest i. i dette tillfelle ser jeg klart hvem som snakker sant når jeg ser hva andre skriver om route66usa.info mulig jeg bør gå til media!? ..
for en stund siden skrev jeg en mail til arve stallvik i route66usa.info at om jeg snart ikke fikk denne gevinsten snart så går jeg til tv2 eller andre mediaer med denne saken!! svaret jeg fikk var at om jeg fullbyrdet disse planene så kunne jeg for vente meg en anmeldese fra politiet !! og masse annet advokat styr.,
jeg er ganske lei denne saken om det er noen som ønsker å kjøpe den turen som jeg vant i trysil så er den herved på billig salg! jeg tror ikke jeg klarer å bli med arve stallvik route66usa.info på tur. jeg reiser heller med noen andre?! kom med bud det blir billig om en gidder å ta kampen opp med route66usa.info for meg er
drømmen om route 66 er herved knust av arve stallvik og selskapet som han driver route66usa.info jeg håper jeg finner en turoperatør som holder det de lover. jo mindre selskapet er jo bedre service . jeg fikk et tips pr tlf for en time siden i fra en i stavanger om et selskap det ser lovende ut!! mulig det heller blir en tur til usa med dem!! gode priser

http://www.bike.no/forum/touring/route-66operatr-mm-38005?page=3

