Drømmen om route66. jeg var så heldig at jeg vant en tur med route66usa.info i trysil i 🙂
men den turen har jeg ikke sett noe til.? etter flere samtaler og mailer til arve stallvik hva bør jeg gjøre??
dette skrev ringerikes blad om saken.,
Vant Route 66-tur
“Mann”fra Hønefoss har vunnet en gratis motorsykkeltur på legendariske Route 66 i USA.
“mannen”ble trukket ut som vinneren av den lange motorsykkelturen under et treff for Route 66-tilhengere på Trysil sist helg. Selve turen går gjennom åtte stater, og tar 17 dager.
– Dette er en ferieform som gir meg mye mer enn den tradisjonelle charterturen til Syden. Det er en aktiv og opplevelsesrik tur med mange høydepunkter, mener 30-åringen.
Turen arrangeres av reiseselskapet Route66usa.

http://www.bike.no/forum/touring/route-66operatr-mm-38005?page=2

